Diete si sport

                                   dieta si sport

    

    Toti vrem sa avem o greutate normala si sa ne simtim cat de cat bine in corpul nostru, dar asta nu se poate avea doar daca aveti destula rabdare si ambitie. Daca cautam pe internet cuvantul ”dieta” o sa gasim o multime de articole care promit greutatea normala in cel mai scurt timp, cu diferite produse sau tehnici de slabire. Ei bine, nu va lasati pacaliti de aceste articole, intradevar o sa ajungeti in timpul acela la greutatea normala, dar in scurt timp dupa ce renuntati la acele diete, kg o sa se depuna inapoi si in unele cazuri mult mai multe. 
    Din punct de vedere medical, aceste diete fac cel mai mult rau. Deoarece atunci cand corpul uman nu are de unde sa se mai alimenteze nu mai poate functiona, si se produc boli de care cu greu veti scapa de ele sau nu veti mai scapa niciodata.
    Din cauza dietelor stricte puteti suferii si la nivel psihic, deoarece in timpul acestora deveniti din ce in ce mai stresati si ajungeti sa credeti ca mai este nevoie sa slabiti cateva kg cand, defapt, sunteti sub greutatea normala si asta se numeste ” anorexie ”
   Ce va recoman eu este sa incepeti treptat, nu totul brusc. Mai intai consultati un medic nutritionist, si acesta va sti ce dieta vi se potriveste. Si in plus ca dieta sa functioneze mai repede este bine si putin miscare.


   Nu renuntati niciodata la dieta, cel mai bine ar fi sa devina un stil de viata, deoarece kg se vor depune inapoi. 
   Nu trebuie sa ai kg in plus pentru a tine un stil de viata sanatos. Poti renunta la alimentele nesanatoase si pentru a avea un corp mult mai sanatos
   Din punctul meu de vedere, nu este greu sa renunti la niste alimente care nu fac deloc bine, ci din contra. In timp o sa devina un stil de viata si o sa fiti bucurosi de rezultatele obtinute.






FACEBOOK: Bucosu Cristiana
INSTAGRAM: crcristiana
E-MAIL: bucosucristiana@yahoo.com





Comentarii

  1. Cred ca nu trebuie sa faci exces de anumite alimente, insa dupa o anumita varsta, arderile sunt mai greoaie, si ai nevoie si de diete :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu ce ai scris. Numai ca nu e chiar asa usor sa renunti la niste alimente proaste...ba e chiar foarte greu. Sa schimbi stilul de viata si de alimentatie nu e imposibil...dar nici nu e usor. Trebuie ambitie si determinare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de fiecare, unora le este mai greu, iar unora mai usor.

      Ștergere
  3. Daca am merge pe ideea de echilibru in ceea ce ne priveste, atat partea fizica, cat si partea psihica ar fi mai armonioasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din punctul meu de vedere, daca îmi permiți, culoarea fundalului oboseste. Uite-te cu atenție la text si reia fiecare cuvânt, căci ai mâncat litere, asta se întâmplă oricui, i feel ya. In ceea ce privește conținutul, consider că daca ne am educa sa mâncăm corect si sa ne miscam o jumătate de ora pe zi, fie mers fie urcat scari, alergat sau mai stiu eu ce, nu am mai avea nevoie de atatea strategii​ si eforturi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anul trecut m am ambiționat si am slabit in vre o 6 luni, 10 kg. Pur si simplu am incercat sa mananc mai sanatos, iar cand intre mese imi era foame mancam fructe sau iaurt.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai mare dreptate, totul trebuie facut incet si sanatos. Cum bine se zice, graba strica treaba :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce conteaza e multa rabdare si in timp se vad rezultatele

      Ștergere
  7. Eu una țin diete când pleacă mama din țară! Haha
    Și se vede, când ajunge acasă după o săptămâna se văd 4 kg date jos:))

    Din punctul meu de vedere, dietele sunt de prisos, eu una nu o să țin prea curând. Îmi place mâncare și nu pot să nu „poftesc”.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am renuntat de cateva luni la cateva alimente si vad ca rezultatele sunt vizibile si ma bucur pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am renuntat de 1 an la zahar si faina! Fac sport intens cu antrenor de 1 an .. ma simt excelent, radiez, am capatat ambitie enorma! Nu tin dieta ci am adaptat un stil de viata sanatos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întradevăr, zahăr-ul si faina sunt alimentele cele mai respinse intr-o dieta,dar mai sunt si alte alimente.

      Ștergere
  10. Trebuie sa invatam sa ne educam in privinta alimentatiei si asupra a ceea ce facem sau nu...
    Moderatia este cuvantul cheie si cuvantul secret...eu asa consider! Moderatie si echilibru!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca vrei cu adevarat sa ai un stil mai sanatos, sa stii ca se poate. Am ani de zile de cand nu mai mananc carne si alte prajeli, care chiar imi faceau rau, atat fizic, cat si pe ten ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca daca mananci carne, dar nu prajita, nu vei pune kg.

      Ștergere
  12. Eu am ajuns la umila parere ca orice dieta tinuta nu o sa aiba efecte pe viata. Revenind la obiceiurile alimentare de dinainte, o sa revenim si la kilogramele de dinainte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta spuneam si eu mai sus, odata ce vei revenii la obiceiurile dinainte munca depusa va disparea

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare