Illuskin face primer The One Oriflame ||| REVIEW

         Illuskin face primer The One Oriflame||| REVIEW 






            "Creează baza perfectă pentru machiaj, cu acest primer ce pune în valoare frumuseţea tenului. Uniformizează nuanţa pielii, asigură rezistenţa îndelungată a fondului de ten şi estompează aspectul porilor dilataţi*. Cu tehnologia HaloLight™, pentru un ten cu strălucire delicată."



               Cu toate ca tenul meu este foarte uscat, porii sunt destul de dilatati si fara o baza de machiaj fondul de ten arata inestetic. Cred ca toate fetele si-ar dorii ca fondul de ten sa arate bine pe tenul lor si porii sa fie invizibili. Ei bine, pot sa va spun ca  eu am reusit  ”performanta” cand mi-am achizitionat aceasta baza de machiaj. Nu doar ca micsoreaza porii, dar ii da si  rezistanta fondului de ten. 


       Bineinteles ca nu am folosit in fiecare zi sau de fiecare data cand foloseam fond de ten, dar atunci cand voiam ca machiajul sa reziste mai mult pe aceasta o foloseam si rezista toata ziua, fara sa mai reaplic in timpul zilei. 
            Imi place cand testez produse care mi se potrivesc, si inainte sa imi achizitionez ceva citesc pareri ale altor persoane care au mai testat inaintea mea. Iar daca si voi ati folosit, va rog sa-mi lasati in comentarii parerea voastra despre ea.



































Comentarii

  1. Eu nu folosesc un primer pentru machiajul fetei, ci doar pentru zona ochilor. De cele mai multe ori aplic o crema cu consistenta lejera si tenul meu este suficient hidratat, iar fondul de ten nu arata ciudat, ci din contra, mi se pare ca-l fixeaza mai bine.

    Andraxela - Vox of Vanity
    www.voxofvanity.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat aceasta baza de machiaj. De fapt, cred ca nu am mai cumparat nimic de la Oriflame de cativa ani buni. Si am vazut in ultima vreme multe produse care mi-au atras atentia pe blogurile de beauty pe care le citesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei de la Oriflame,au produse bune. Ar trebuii sa incerci cateva dintre ele.

      Ștergere
  3. Pana acum am folosit bazele de machiaj de la Sephora dar, de curand, mi-am achizitionat primer-ul de la L'OREAL PARIS-INFALLIBLE care mi se pare absolut genial. Are o formula gel, ce matifiaza tenul.
    De la Oriflame nu am prea folosit cosmetice, dar mi-ar placea sa incerc acest primer.
    Catalina Cotoc
    www.catalinacotoc.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc si eu primer-ul de la L'oreal, pana acum nu l-am incercat.

      Ștergere
  4. Nu am folosit baza asta de machiaj :D. Momentan am una de la Ladys care ma multumeste.

    RăspundețiȘtergere
  5. Porii deschisi nu prea se intalnesc la un ten uscat. Vezi daca ai identificat bine tipul de ten.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultima data cand l-am identificat era uscat,poate s-a schimbat in timp, ceea ce nu prea cred pentru ca el tot uscat pare.

      Ștergere
  6. Eu am folosit baza de machiaj doar de la Sephora, dar m-ar tenta să încerc și al brand.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am folosit baza aceasta de la The One, în schimb am avut un fond de ten, care nu prea m-a încântat tot din gama The One.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu prea am acces la produsele oriflae si am citit acum ceva timp despre un fond de ten. Am reusit sa mi-l iau si acum citesc despre acest primer si imi doresc sa il am. Se pare ca oriflame are multe produse care merita toata atentia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este greu sa faci rost de produsele oriflame, poti da comanda pe site si fara sa fii consultant. Si raportul calitate pret nu o sa te dezamageasca niciodata

      Ștergere
  9. Nu am folosit acest primer, desi mi-as dori un astfel de produs.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am avut și eu această bază de machiaj. Nu sunt o adeptă a acestui tip de produs, dar mi-a plăcut la ea că oferea luminozitate tenului. E un produs bun.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu ma confrunt cu acelasi tip de probleme daca nu folosesc primer si de cele mai multe ori evit sa imi pun fond de ten pe fata pt ca decat sa arate super urat mai bine deloc... ;) primerul ma salveaza de toata aceasta nebunie si desi nu l-am incercat inca pe cel prezentat de tine, este un produs care nu lipseste din mica mea trusa de make up

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am testat acest primer, dar de obicei procedez la fel ca tine. Citesc reviewuri , pareri la multe persoane sa imi fac o idee apoi cumpar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am observat ca la prodesele la care nu am citit pareri nu mi s-au potrivit si asa mai bine ma informez de ceva inainte sa imi cumpar

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare