Cum îmi îngrijesc eu părul?!

Helloooo!!! Am revenit cu o nouă postare în care o să vă vorbesc de îngrijirea părului.
 

   O să încep prin a vă atenționa "SĂ NU VĂ DECOLORAȚI ACASĂ!!!!". Eu am făcut marea prostie , chiar dacă mi-a fost recomandat să merg la un salon. Daaar, am şi o scuză, am fost la salon şi acolo mi s-a spus că " părul brunet nu se decolorează". Aşa că voiam eu sa le arăt ca se decolorează. Într-adevăr, s-a decolorat, dar nu uniform.

 Să trecem la subiect. Înainte să fac prostia de a mă decolora acasă aveam un păr "superb",era lung, des şi strălucitor. Şi acum este des, dar a fost nevoie sa mă şi tund din cauză că acel decolorant mi l-a ars. Nu e asta o problema,pentru că mie imi creşte foarte repede părul.

Nu folosesc un sampon si un balsam anume, la astea nu am pretenții. Dar când vine vorba de o mască sau un tratament prefer ca înainte sa il aplic să mă documentez.

Ca mască imi mai fac din când în când o combinație între ulei de măsline şi ou. Ajută la creşterea şi hidratarea părului.

    Dintre toate tratamentele pentru păr pe care le-am folosit nu am unul preferat, ultima dată l-am folosit pe cel de la Infinity.
Vă mai recomand si uleiurile de păr de la Oriflame din gama Eleo.


   Şampon si balsam în acest moment le folosesc pe cele de la Avon din noua lor gama cu ulei de argan.
(Imaginea  nu imi aparține)
Toamna şi Iarna ma spăl o dată pe săptamână (pe păr), iar Primăvara şi Vara de două ori.
Părul meu este uscat si nu am probleme cu sebumul. Chiar daca imi fac baie o dată pe săptămână nu mi se înbâxeşte.
 Vă mulțumesc pentru vizualizare.









Pagină de facebook: Bucosu Cristiana Blog

Instagram: crcristiana

E-mail: bucosucristiana@yahoo.com


Comentarii

  1. Esti o norocoasa daca te speli doar o data pe saptamana! Plus ca nu ai exces de sebum. Parul meu in schimb se imbacseste foarte usor, mai ales de cand merg la sala, simt nevoia sa il spal o data la doua zile..

    RăspundețiȘtergere
  2. O data pe saptamana? Eu ma spal de 2 ori si m-am vopsit recent, asa ca eu sunt in cautarea unor produse mai bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearcă ceva pentru parul gras, al meu este uscat si nu am nevoie de ceva special.

      Ștergere
  3. Wow, doar o dată pe săptămână? Super tare! Părul meu necesită să fie spălat cam la 2 zile și nu e vopsit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În loc să il speli la 2 zile poți folosii şampon uscat şi îți va prelungi durata cu o zi. Sau încearcă să îl speli mai rar, chiar daca o să arate la inceput inestetic dupa ceva timp o să se învețe.

      Ștergere
  4. Eu ma spal de cel putin trei ori pe saptamana, am mari probleme cu parul si de aceea ii acord atentie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Parul meu ma "chinuie" rau. Cade in prostie, e aproape tot alb si trebuie sa ma vopsesc lunar. Dar nu am gasit pana acum un produs de ingrijire care sa imi placa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate se regenerează. Si atunci când se regenerează cade mult. Am avut si eu momente cand imi cadea, si foloseam produse dar degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am incercat recent un sampont anti-cadere de la Vichy, e destul de ok.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu doar o data pe saptamna ma spal , oricum am un par uscat si mi se ingrasa foarte greu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Oho, la cate probleme am cu parul, tare mult investesc in el. Si degeaba ...

    RăspundețiȘtergere
  10. am inceput sa folosesc gama profesionala de la wella pt par vopsit, desi am trecut prin schimbari majore de look, acestea au fost treptate, iar parul e sub control.

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai de cate ori m-a tentat sa ma decolorez acasa singura :D Prin facultate voiam neaparat sa am parul rosu intens, si ma tot vopseam, dar cam degeaba, ca nu prindea culoarea. Si totusi am reusit sa ma abtin, cu greu. Stiu ca e cam periculos, si eu am firul de par moale si cam slab :( Kisses

    RăspundețiȘtergere
  12. E bine ca te-ai putut abtine, eu eram nerabdatoare sa ajung la culoarea mea dinainte si mi-a iesit curcubeu :))) :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare