Cutiuța cu minuni- Tender Care

                                      Tender Care





”Balsam protector multifuncţional, ce redă pielii catifelarea şi supleţea. Se aplică pe buze, faţă, cuticule, coate sau în orice zonă cu piele uscată, aspră, pe bătături sau iritaţii.”



 Oriflame a implinit anul acesta 50 de ani de cand realizeaza produse.
 Primul lor produs a fost balsamul protector Tender Care caruia i se mai spune si ” cutiuta cu minuni ”. Acesta a fost si primul meu produs folosit din catalog. 

 De cand am folosit balsamul protector am devenit pasionata de produsele  Oriflame si am inceput sa-mi comand din ce in ce mai multe. 
 Tender Care se foloseste pe zonele uscate ale corpului si ofera hidratarea acestora in putin timp de la aplicare. Oriflame ne ofera 5 variante diferite ale acestuia:


1. Balsam protector cu miere organică Tender Care


 Are proprietati de protectie conferite de mierea organica, ceara de albine naturala si vitamina E. 

 Ingrediente: 
PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE, MEL


2.Balsam multifuncţional Tender Care




 Contine extract din facure de miere si uleiuri naturale .

Ingrediente cheie:
  • Ceara de albine: este o ceară naturală, ce contribuie la protejarea şi hrănirea pielii.
  • Vitamina E: acţionează asemenea unui antioxidant, pentru a proteja pielea împotriva deteriorării cauzate de radicalii liberi.
  • Amestec de emolienţi: reduce evaporarea apei din piele şi accelerează recuperarea funcţiei de barieră de protecţie, pe care o are pielea

Toate ingredientele

PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLPARABEN

3. Tender Care Rose Protecting Balm 




4.Balsam protector cu ulei de scorţişoară Tender Care ( imaginea nu-mi apartine)

 Acesta are la bază formula originală atât de apreciată cu vitamina E şi ceară naturală de albine  si  este îmbogăţit cu ulei natural de scorţişoară, pentru a calma pielea şi a o parfuma subtil cu aroma dulce de scorţişoară.


Ingrediente: PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE, JUNIPERUS MEXICANA OIL, CINNAMOMUM ZEYLANICUM BARK OIL


5.Balsam protector Tender Care Blackcurrant ( imaginea nu-mi apartine)



Catifelează instantaneu zonele uscate şi aspre: buze, cuticule, mâini, coate, călcâie şi genunchi, contribuind în acelaşi timp la prevenirea deshidratării. Cu aromă dulce şi tentantă de coacăze negre” 


Ingrediente:  PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE



In campania aceasta se gaseste in editie aniversara si costa doar 10 lei, iar daca vrei sa-l cumperi cu discount de pana la 40%  te astept cu mesaj in privat pentru mai multe detalii. 


Facebook: cristiana.criss.5245
Instagram: crcristiana
E-mail: bucosucristiana@yahoo.com

Comentarii

  1. da, chiar iubesc cutiutele acestea, nu stiu ce contin dar sunt foarte utile si ranile trec repede!

    RăspundețiȘtergere
  2. De la Oriflame nu am mai folosit produse din perioada liceului, insa imi place ceea ce ai prezentat acum. Cutiutele arata foarte bine, iar continutul inteleg ca este foarte bun.
    Sa le folosesti cu drag in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inteles ca ar fi buna aceasta cutiuta, nu am avut ocazia sa o folosesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu despre aceste cutii cu minunatii si pana acum nu am incercat nici una dintre ele. Chiar as avea si eu nevoie de una pentru pielea din jurul coatelor care pare mult prea uscata. Stiu ca esrau eficiente pentru astfel de probleme

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare