Prima mea colaborare!!!!! Vapour Rub

  Bună, dragelor mămici! Revin cu o primă părere despre două produse de răceală pentru copii de la Vapour Rub










" Ce este congestia nazală?

  Congestia nazală sau nasul înfundat apare atunci când țesuturile nazale și vasele de sange sunt inflamate cu exces de fluid. Cel mai adesea, poate fi cauzată de gripă, raceală, alergia la praf, polen, păr de animale de companie sau ca răspuns la iritanți, de genul fumului de tutun. Congestia nazală poate sau nu să fie însoțită de secreție. Deși uneori este doar o cauză de disconfort la copii mai mari și adulți, la sugari ar putea fi destul de gravă, din cauza faptului că împiedică respirația normală."

                                     -Vapour Rub

  Cu ceva timp in urmă am primit  spre testare cele două produse care combat răceala copiilor de la Vapour Rub . Unul este 6+ , iar celălalt este 3+.
  L-am testat doar pe cel 6+ si chiar a făcut ce promitea. La un timp de maxim o jumătate de ora  după ce l-am aplicat pe piept tusea fratelui meu s-a mai domolit si nu a mai avut nici o problemă cu respirația peste noapte.


 Conține un amestec de ulei de eucalipt, mentol și ulei de cimbru.


  Când eram mai mici, eu si sora mea , imi povestea mama mea că mereu ne trata cu produse asemănătoare şi chiar deveniseră o plăcere pentru noi acele produse.


 Mulțumesc celor de la Vapour Rub România pentru că mi-au reamintit de aceste produse si chiar mi le-au trimis să le testez. Cu siguranță le voi recumpăra.



 Date de contact Vapour Rub:
Site: www.vapourub.ro
Facebook: Vapour Rub Romania

Datele mele de contact:
 Facebook (pagina) :  Bucosu Cristiana Blog
 Facebook ( profil personal) : Bucosu Cristiana
 E-mail: bucosucristiana@yahoo.com
 Instagram: crcristiana


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare