Cum te poți relaxa după o zi grea.

       


                 Bună dragilor!  Am reveit cu  8 moduri de relaxare  dupa o zi grea



    1) Citeşte o carte!!

 
       Atunci când citeşti o carte eşti concentrat la ceea ce se povesteşte în aceasta, şi uiți de cele întâmplate.
Recomand: Zen si arta fericirii
 

    2) Ascultă muzică!


     Muzica te relaxează, şi aşa nu vei mai fii stresat.


   3) Meditează la ceea ce s-a întamplat în acea zi! 

     Mereu avem tendința,ca dupa o zii mai putin grea, sa zicem că a fost mai rău,iar dacă meditezi la cele întâmplate îți dai seama că se putea şi mai rau


   4) Zambeşte orice s-ar întâmpla! 



      Un zâmbet mereu e bine venit!

     

    5) Vorbeşte cu persoane care te fac să te simți bine în preajma lor!


      Mereu cineva care ne binedispune ne face să radiem de fericire.


     6) Dormi!


    Aşa vei avea mai multă energie.

   

   7) Joacă-te cu animalul tău de companie!


 Dacă nu ai unul, ia-ti !!



Eu am o pisică, şi o ador, chiar dacă mai face ea prostioare. 


8) Fă ceva care să ii facă pe cei din jur să râdă, aşa ii vei binedispune si pe ei!


De exemplu, zilele astea când în clasă colegii împodobeau bradul eu m-am împodobit pe mine 






Aşa i-am făcut şi pe ei să râdă,chiar dacă au râs de mine, a fost amuzant. 


Mulțumesc pentru vizualizare! 😆😆




Comentarii

  1. Îți lipsesc multe virgule si alte semne de punctuație. Încearcă să îi acorzi mai mult timp pentru corectare si citește cu voce tare de câteva ori ca să auzi cum suna, apoi publica-l. Bafta! 🙌

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As mai adauga si o atentie mai mare la aranjarea in pagina pentru a face articolul mai usor de urmarit plus poze mai mari. Succes!

      Ștergere
  2. muzica, somn, youtube, blog, makeup si my pet <3 plus my love.... asta ma relaxeaza pe mine

    RăspundețiȘtergere
  3. 2,4,5,8 sunt preferatele mele si eu le practic ar fi loc si de 6 da no nu prea e timp ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Și eu mă relaxez cu o carte bună și muzică. Aș mai adăuga o baie cu sare și uleiuri aromate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cartea e cea mai buna varianta cu siguranta

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte la obiect , mie mi place sa colorez sau sa citesc sau sa ascult pe you tube.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place sa ascult muzica , dar nu foarte tare si ar mai fi cateva din ele care le doresc dar stiu ca nu se mai poate cu un copil mic (adica sa dormi pana cand vrei, sau la ce ora vrei).

    RăspundețiȘtergere
  8. Cartea o prefer si eu pentru relaxare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Faine sfaturile, pe unele din ele le urmez si eu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Majoritatea lucrurilor mentionate de tine incerc sa le fac in fiecare zi. Mai putin meditatia asupra zilei, atunci cand ceva nu a mers bine, prefer sa ma deconectez colorand, citind sau ascultand muzica si sa aman putin gandurile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe mine ma relaxeaza scrisul pe blog, dar si muzica. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare