Mi-am făcut card de fidelitate Yves Rocher. Ce mi-am mai cumparărat plus o mică parere

Buna am revenit cu un nou post, de data aceasta o sa fac un mic unboxing.


 Prima oja, cea neagra este luata din Dm, al doilea este un tratament care, sincer  m-a uimit, nu credeam ca o sa fie asa bun. A 3a am luat-o de la Oriflame si ultima dintr-un magazin al carui nume nu-l stiu.

  Ruj 5in1 The ONE Colour Stylist Red Passion (cod:30671) l-am luat de la Oriflame

Pe astea le ador, sunt printre preferatele lunii. Le-am primit de la maica'mea ( o respect entru alegerea facuta), sunt de-a dreptul superbe      
 


4) In timp ce o asteptam pe sora mea sa merge sa mancam m-am plimbat prin mall si am intrat la Meli Melo de unde mi-am luat aceasta bratarica minunata.



5. Pe acesta l-am primit de la o colega, o salut si ii multumesc pentru el  
Atunci cand am luat bratara de la Meli Melo am fost si la yves rocher de unde mi-am facut card de fidelitate si la 20 de stampilute primesc o reducere. De acolo mi-am luat acest gel de dus si 2 cuburi de baie, dar din nefericire pe unul dintre ele mi l-au  mancat catelusii cand i-am lasat acasa singuri. 



Acestea sunt tot de la Oriflame. Rujul este in nuanta "vintage rose"  

            Mi-am achizitionat si eu noul parfum de la Oriflame, si el are un miros putin dulce si sunt foarte incantat de el. Plus ca niciuna dintre sticlute nu arata la fel.

                Parfumul asta este preferatul meu, are un miros dulce si este perfect pentru anotimpurile mai racoloase.

 Va multumesc pentru vizionare si nu uitati daca v-a placut dati un 👍(like) si un share.

 Date de contact 
Facebook: Bucosu Cristiana
Instagram: crcristiana 
e-mail: bucosucristiana@yahoo.ro

Comentarii

Postări populare