Ulei de păr cu efect de protecție Eleo.



     Până să descopăr acest ulei de păr de la Eleo am folosit multe tratamente , dar niciunul nu făcea ce promitea. În ultimul timp părul meu se deteriorase si incepea să îmi cada din ce in ce mai mult.
     Nu mai avea volumul de altădată cu care mă puteam mândrii.
     Începusem să îmi pierd speranțele şi nu voiam să mai aud de niciun tratament.                    Vedeam multe fete pe youtube care îi făceau reclama si care îl vorbeau numai de bine, mi-am zis că totusi să incerc. De când il folosesc părul meu arata mai bine şi nici nu mai cade aşa mult. Sunt foarte mulțumită de acest produs si îl recomand. Mulțumesc Oriflame pentru calitatea produselor.



INGREDIENTELE DIN CARE ESTE FĂCUT:
☆ulei de argan
☆ulei de trandafir
☆extract din brusture
☆vitamina F


MOD DE UTILIZARE:
 1. Pentru un păr cu lungime medie, pune două picături de produs în palmă. Ajustează cantitatea in functie de lungimea părului dumneavoastra.
2. Încălzeste uleiul in palme
3. Aplică-l uniform pe părul umed sau uscat. Nu se clăteşte.


Uleiul îl puteți găsi pe http://ro.oriflame.com/

Comentarii

Postări populare