PensuleMachiaj.ro

Dupa o lunga cautare prin tot internetul,am gasit si eu ceva care sa-mi placa. De data asta m-am lasat convinsa si am zis sa incerc, ca tot sunt prea laudate. Eram asa nerabdatoareeee. Si uite c-au si venit. Le ador, pur si simplu le ador.


Trusa Machiaj Multifunctionala 74 Culori Fraulein38 DesertFantasy







  Am rasfoit toate paginile site-ului pentru a gasii o trusa de machiaj care sa imi placa cat de cat. Nu ma asteptam ca toate culorile sa fie atat de pigmentate. E cea mai buna trusa pe care o am.





Set 7 Pensule Machiaj profesionele Fraulein38        







Nu stiu cat de bune sunt pentru ca nu le-am incercat, dar promit ca atunci cand o sa le folosesc o sa va spun parerea mea si daca merita achizitionate.  Asa ca aspect imi plac,dar nu aspectul conteaza cel mai mult. 



Ruj Hidratant Mat-Mist Side Frasted #07 Dark Red




  Nu aveam nici un ruj rosu mat.   Mereu sunt in cautare de noi rujuri, noi nuante. Imi place rujul asta, si el este destul de pigmentat. Initial voiam sa imi iau altul, dar am ramas la el.



     Fond de Ten cu SPF 15 si Vitamina E Long Lasting 40 ml #05, ten deschis ivory 




         Singurul fond de ten pe care-l mai aveam era unul foarte prost, si crema acoperea mai bine imperfectiunile decat el, si chiar trebuie sa imi iau unul asa ca l-am ales pe acesta. Are o acoperire destul de bunicica.


   Puf Crem Tip Lacrima- Aplicator Corector/Concealer si Fond de Ten 




   Cel de la oriflame il rupsesem,trebuia sa imi iau unul. Plus ca avea un pret foarte bun. 



  Intrati si voi pe site, chiar merita. Produsele sunt foarte bune si au un pret prea mic pentru calitatea lor. 
   Recomand  http://www.pensulemachiaj.ro

Comentarii

Postări populare